Geboren in Amsterdam
Actief in alle grote steden van Nederland. Piekfijn, sinds 2015.
Voor onze eerste inschrijfdagen kozen we de Hutspot Amsterdam, een concept Store in Amsterdam met jonge merken en leuke mensen, precies waar onze groep goed bij past. Iedereen kreeg een (zwart-wit) foto, vanaf dat moment kenmerkend voor Piekfijn. Met The Amazing race, een Amerikaanse tv show en de Amsterdam Fashion Week voor Famous Flavours als eerste projecten kende we in de eerste weken direct een prachtige start. Piekfijn was geboren en binnen een aantal maanden 200 man sterk. We konden aan de slag.
De groei zette de eerste jaren mooi door – met opdrachten voor steeds meer merken en organisaties. Zo stonden we op de Volvo Ocean Race, de Marathon van Amsterdam en verzorgden we honderden eindejaarsfeesten, voor o.a. Adyen, Booking.com en Feadship. We breidden onze groep uit naar Utrecht en Rotterdam, Leiden en Den-Haag. Met bijna 750 flexkrachten in al die verschillende steden konden we steeds grotere uitvragen aan - verspreid over het hele land.
Zoals voor zoveel organisaties was de coronaperiode een uitdaging – maar daar wisten we wel raad mee. Na een bericht op linked-in of iemand nog 1000 flexkrachten kon gebruiken - stonden we binnen een week dag en nacht pampers, nagellak en douchegelletjes in te pakken voor de Etos in Tiel. Gelukkig bleek onze groep multi-inzetbaar, en wisten we zelfs omzetgroei te realiseren. Daar zijn we stiekem nog steeds best een beetje trots op. Zo hebben we een grote groep aan het werk weten te houden - en daarmee een goede basis gelegd voor de jaren erna. Met de start van Piet en Lotte in de operatie creëerde we het fundament voor verdere groei en een ongelofelijk goede sfeer op kantoor.
De komende 10 jaar? Naast de zakelijke markt – waarin we voornamelijk actief zijn van september tot juni – zijn we sinds dit jaar ook aanwezig op bijna 25 festivals. Van de Amsterdamse Zomer tot Digital, en van Lowlands tot Dominator. Zo kunnen onze 1500+ medewerkers het hele jaar door aan de slag, en belooft 2025 by far ons beste jaar tot nu toe te worden. Met de opening van ons nieuwe kantoor in Amsterdam en ons 10-jarige jubileum is 2025 sowieso nu al geslaagd. Ook doen we sinds dit jaar steeds meer merkactivaties en promoties voor merken zoals Miele en Maybelline. We zijn klaar voor de volgende 10 jaar.